  • Data: 2008-06-25 10:35:16
    Temat: Re: Sklep internetowy - odmowa sprzedazy
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >   Odpowiedz sobie sam: a czym różni się takie "wystawienie" od reklamy
    > (np. w gazecie) przy której podano cenę?
    >   Sklep mówi: "to jest wstępna informacja handlowa do negocjacji" :]

    Ale mi to bardziej przypomina sytuacje: produkt lezy na polce z
    przyklejona cena, bierzesz go do koszyka a przy kasie mowia - nie
    sprzedamy, bo produktu nie bylo, nie ma i nie bedzie. Ja rozumiem, ze
    kazdy moze sie pomylic i dac np. stara cene na produkcie, zapomniec
    sprawdzic stan magazynowy czy cos podobnego - ale isc w zaparte, ze
    takiego produktu nigdy nie mieli i nie planuje miec?! Saturny i MM jak
    daja jakies "megapromocje", to przynajmniej podaja od ktorej godziny i
    ktorego dnia jest ta promocja, zeby miec swiadomosc, ze moze na cala
    Polske jest tylko jeden egzemplarz w takiej cenie :)

    Na serio klient jest bezsilny na takie prowokacje sklepu? Ze oni sie
    np. reklamuja 62" plazma znanej firmy na "sz" za 1000 zl a w praktyce
    nigdy tego w sklepie nie bylo...