    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
    Date: Sun, 3 Dec 2006 10:56:57 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 02.12.2006 Klapuch :-) <k...@o...-p-l> napisał/a:
    > Nie koniecznie brak rozwagi tylko konkurencja.
    > Inny będzie wysyłał za 4,70, ja za 16,50. Gdzie kupisz? U niego.
    > Ciebie nie obchodzi JAK to dostaniesz tylko CZY.

    No ale przecież możesz to podać w sposób jasny i napisać o tych 2ch lub
    więcej opcjach cenowych i jakie się wiąże z tym ryzyko. Jeśli sam z siebie
    decydujesz o najtańszej opcji będąc jednocześnie świadomy jej oczywistych
    wad, to jak dla mnie podpada to pod niezachowanie należytej staranności
    jeśli nie wręcz pod coś gorszego.
    Konkurencja, owszem, istnieje, ale jeśli będzie ona bardziej atrakcyjna
    bo albo łamie prawo albo nie dba o swoich klientów, to Ty chcesz z nią w
    tym właśnie zakresie konkurować?
    Prawdę mówiąc poskąpienie 10 złotych na ubezpieczenie towaru wartego 500
    wydaje się kurjozum i trudno mi uwierzyć, że masz sporo klientów którzy
    będą tu kręcić nosem.

    --
    Marcin