    From: "matusm" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy - niewywiązywanie się z zawartej umowy
    Date: Tue, 28 Oct 2008 23:31:54 +0100

    tam tylko 6 opinii z października. Jeśli by miał ruch
    > to by powinien mieć tyle opinii z jednego dnia a nie miesiąca. Nie jest
    > też
    > napisane co ci ludzie kupowali czy były to rzeczy za 10 zł czy 10000 zł.
    > A nazwy nie podaję gdyż chciałbym w najgorszym przypadku przynajmniej
    > odzyskać
    > moje pieniądze w rozsądnym czasie bez włóczenia się po sądach :-)

    Poinformowac o oszustwie i naciaganiu klientow administratora serwera z
    witryna feralnego sklepu

    Tylko wiesz ja wczoraj tez tak myslalem o swoim interenetowym sprzedawcy a
    dzisiaj dostalem TV po wczesniej ustalonej cenie.Dolar nieznacznie spada,
    chyba ten Twoj madrala pojdzie po rozum do glowy i sprzeda tak jak sie
    umawial bo inaczej sam zostanie ze swoim towarem

    --
    Pozdrowienia
    matusm