  • Data: 2008-10-28 19:40:52
    Temat: Re: Sklep internetowy - niewywiązywanie się z zawartej umowy
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał(a):

    > Czemu nie podasz jego nazwy ? Sprawdziles go z ciekawosci na
    > http://www.opineo.pl/ ?

    Nie, nie sprawdziłem wcześniej. Sklep znam stąd, że kolega tam kupił (w
    sklepie "rzeczywistym" ;-) a nie przez internet) więc jak zobaczyłem na
    skąpcu ich ofertę to miałem pewność, że to poważny sprzedawca.
    Sprawdziłem teraz na opineo.pl i widzę, że mają bardzo wysokie notowania.
    Ale widzę też, że mają tam tylko 6 opinii z października. Jeśli by miał ruch
    to by powinien mieć tyle opinii z jednego dnia a nie miesiąca. Nie jest też
    napisane co ci ludzie kupowali czy były to rzeczy za 10 zł czy 10000 zł.
    A nazwy nie podaję gdyż chciałbym w najgorszym przypadku przynajmniej odzyskać
    moje pieniądze w rozsądnym czasie bez włóczenia się po sądach :-)