eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjne › Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Data: 2011-08-05 12:06:07
    Temat: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin Selektor

    > 1) klient kupuje towar płaci przelewem lub kartą, towar zostaje
    > wysłany, po kilku dniach zwraca towar (czy musi zrobić to na własny
    > koszt czy może żądać wysłania towaru na koszt sklepu?) , ponieważ ma
    > takie prawo.

    W takim wypadku to klient ponosi koszt wysyłki.

    > 2)klient składa zamówienie, płaci za towar, ale jeszcze przed wysyłką
    > stwierdza,
    > że się pomylił/rozmyślił i chcę otrzymać wpłacone pieniądze (płatność
    > jak w punkcie 1).
    >
    > Wiadomo, że:
    > - zwrot pieniędzy przez sklep, drogą przelewu kosztuje jakąś tam kwotę -
    > zwrot pieniędzy z płatności kartą jest dodatkowo obarczony prowizją za
    > transakcje

    Moim zdaniem w tej sytuacji możesz odliczyć koszt wykonania przelewu, ale
    nie jestem tego na 100% pewien.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1