eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy a gwarancjaRe: Sklep internetowy a gwarancja
  • Data: 2007-11-10 08:29:24
    Temat: Re: Sklep internetowy a gwarancja
    Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 9 Nov 2007 20:25:17 +0100, K. napisał(a):

    >> Kto ma rację i co można zrobić w tej sytuacji?
    >
    > Gwarancja nie jest obowiązkowa. Jeżeli nie zostałeś poinformowany przed
    > zakupem przez sprzedawcę (np w opisie produktu, mailu) itp o takiej gwarancji
    > to może jej nie być.


    zapis na karcie produktu w sklepie: "Gwarancja 36 miesięcy (Samsung.pl)"
    jak się ma do tego?





    --
    Pozdrawiam
    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1