    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy
    Date: Tue, 20 Jun 2006 21:50:18 +0200

    On Tue, 20 Jun 2006, rezist.com wrote:

    > udaj sie na http://www.giodo.gov.pl/
    >
    > pobierz wniosek rejestracji

    Coś mi wytłumacz: po co ma się rejestrować do GIODO?
    Powiadasz że jak mam bazę faktur klientów to muszę się
    do GIODO rejestrować?? :P

    Pytanie picoma ma sens - bo jeśli istnieje przepis nakazujący
    zabezpieczenie danych osobowych (żeby nie "wyciekły") to
    może on obowiązywać kazdego, również tych którzy NIE MUSZĄ
    REJESTROWAĆ baz jeśli zbierają NIEKTÓRE dane!

    Oczywiście jak picom chce rejestrować dane klientów w celach
    marketingowych to jego sprawa :| - ale skoro napisał "muszę
    przechowywać" to znaczy że miał na myśli te dane które MUSI
    PRZECHOWYWAĆ bo tak mu prawo nakazuje (lub pozwala - patrz
    moje pytanie o możliwość skorzystania z gwarancji jako
    powodu sprawy sądowej :>)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)