    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep i złe doradztwo
    Date: Wed, 30 Aug 2006 23:20:07 +0200

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ed3sp4$9vc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał

    Skłamał?

    -Dzień dobry. Chcę kupić komputer do biura.
    -A co pani będzie na nim robiła?
    -No wie pan. Faktury, pisma, Czasem syn chciałby sobie zagrać. Zięć mówił że
    jak będzie szybkie coś w komputerze to mógły sobie narysować jakiś projekt
    bo wie pan on studia kończy i dużo rysuje.
    -a ile pani chce wydać? Bo to co Pani wymieniła można kupić za 3 tys i za 7
    tys.
    - To wie pan. Może tak po środku. powiedzmy 5 tys.

    Na prawie sie nie znam. Ale jeżeli pani sie na kompach nie zna to gdyby ze
    mną rozmawiała to ta rozmowa mogłaby tak wyglądać. Powiedz mi czy gdybym jej
    sprzedał komp za 5 tys z tą grafiką za 1500 to gdzieś bym ją oszukał?
    proponuje jej przedział cenowy-ona wybiera - ja składam. Czy ja tu łamie
    prawo?
    Chyba z tym kłamaniem to ciut przesadzasz

    --
    PawełJ