  • Data: 2008-01-19 14:18:03
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 Jan 2008 02:28:44 -0800, m...@g...com
    napisał(a):

    > Problem polega na tym, że o bycie przestępstwa a art. 193 kk nie
    > decyduje uciążliwość pobytu danej osoby w określonym miejscu, ale sam
    > fakt pobytu sprawcy, mimo żądania właściciela. Sprawca nie musi być
    > pijany, awanturowac się, śmierdzieć etc. W zupełności wystarczy, że nie
    > chce wyjść.

    Problem polega na tym, że ta teoria nie jest wsparta żadną sensowną
    literaturą, nie mówiąc o praktyce.
    Całe orzecznictwo, które udało mi się znaleźć, odnosi się do naruszenia
    miru *domowego*. W literaturze raczej są poglądy przeciwne, co oczywiście
    Johnson już skrytykował ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/