  • Data: 2008-01-13 14:53:29
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Mis Puchatek wrote:

    > Który dotyczy wlasciciela karty.
    > I wlasciciel karty zlamalby regulamin.

    Nie rozumiem. Kiedy by złamał? I który punkt?

    > Dlatego nei ma karty. Dlatego mozna jej bezkarnie nie wpuscic.

    Ale zgodnie z regulaminem do Makro może wejść osoba bez karty i bez
    podpisywania. Czyli zabronienie jej wejścia jest automatycznie sprzeczne
    z regulaminem, o ile nie określono w nim wyjątków. No i właśnie
    określono: wzrost. Cenzus na podstawie regulaminu, cbdo.

    Teraz znowu teza: Makro działa legalnie.
    Hipoteza: każdy może otworzyć takie coś jak Makro, i zabronić w środku
    fotografować.

    Zagadka: czy hipoteza jest prawdziwa?
    Zagadka druga: jeśli hipoteza jest prawdziwa, to czy da się zrobić Makro
    z innym cenzusem, bez kart wstępu, i bez *podpisywania* regulaminu?

    > od razu ci przypomne w tym miejscu MAKRO NIE JEST PUNKTERM SPRZEDAZY
    > DETALICZNEJ. Wiec jesli chcesz nawiazac do sprawy z watku, od razu odpusc.

    Po raz nie wiem już który pytam, jak mam przekształcić punkt sprzedaży
    detalicznej w punkt sprzedaży nie-detalicznej? Wystarczy powiesić
    regulamin na drzwiach?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak