  • Data: 2008-01-13 15:03:54
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m...@g...com napisał:
    > Po pierwsze, mógłbyś nie wyskakiwać co chwila z okrzykiem "kłamiesz",
    > jeśli dyskutujesz z kimś. kto ma inne poglądy niż Ty. Kwestia
    > uprzejmości i kultury dyskusji.

    > Oraz z ukrywanie towaru. Nie dodałem tego, bo to już absolutnie nie
    > miało znaczenia dla dyskusji.

    Jesli nie moge wejsc na haleto nie mobge zobaczyc telewizorów na koncu
    hali, wiec ukrywasz przede mna towar, bo na reklamowej gazetce jest, ze
    sprzedajecie telewizory.

    > Jej przedmiotem było rozstrzygnięcie,
    > czy art. 135 był podstawą do skazania właściciela sklepu, który
    > wypraszał lub nie wpuszczał fotografujących.

    ale musisz brac __CALY__ artykul, a nei tylko jego druga czesc.

    > Działanie zmierzające do odparcia bezprawnego zamachu na dobro
    > chronione prawem.

    stanie spokojnie = zamach na dobro?:):):):

    Pisz dalej, nie przestawaj :D:D:D

    > Przy tym zamach może polegać też na zaniechaniu (np.
    > zaniechaniu opuszczenia lokalu,

    albo na zaniechaniu postrzymywania puszczenia pierda, czyz nie?

    > zaniechaniu przez osobę umiejącą
    > pływać ratowania tonącego).

    rozumiesz oczywiscie jakie konsekwencje niesie akcja lub brak akcji w
    zaleznosci od sytuacji?

    Tak pytam, bo czy np.zaniechanie przytapainia to zaniechanie dopbre czy zle?

    > Pozwolę sobie zacytować:
    >
    > Art. 193. Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu,
    > pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby
    > uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza, (...)

    > Art. 193 nie wymaga, żeby określone miejsce było mieszkaniem (domem).
    > Wymienia m.in. lokal (każdy, a więc również np. handlowy)

    W LOKALU HANDLOWYM OBOWIAZUJA TAKZE INNE PRZEPISY ZGODNE Z USTAWA,
    DLATEGO TWOJE POWOLYWANIE SIE WYBIORCZO NA JEDEN PRZEPIS NIE MA SENSU
    ALE TY TEGO NEI ROZUMIESZ

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"