  • Data: 2008-01-12 21:16:57
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > To Ty napisałeś, że nie ma "klubów" bez *podpisanych* umów.

    Ja nie znam.

    > O ile prawo
    > nie określa co to jest klub, to nie zabrania czegoś takiego w umowie
    > cywilnej sobie stworzyć. Nie wymaga dla tej umowy formy pisemnej. Można
    > zatem zrobić to samo co Makro niczego nie podpisując.

    Nie sadze.

    > Czy Makro jest miejscem publicznym?

    Nie.

    > Czy jest "dostępne dla bliżej
    > nieokreślonej liczby osób"?

    Nie.

    > Czyli jest selekcja - nie wpuszczamy bez karty.

    Nie. Nie ma selekcji.

    Selecka osbywa sie przy wydawaniu kart czlonkowskich.

    Na wejsci do klubu jest kontrola posiadania karty.Kto posiada - wchodzi.

    > A teraz kolejna zagadka umysłowa.
    >
    > Teza: Makro działa legalnie.

    fakt.

    > Fakt 1: Makro prowadzi sprzedaż

    nie prowadiz sprzedazy detalicznej.

    > Fakt 2: Makro stosuje cenzus przy wpuszczaniu

    Nie, przy wydawaniu kart.

    > Hipoteza 1: Skoro Makro może, to inni też mogą stosować cenzus

    jesli nie uruchamiaja handlu detalicznego i jezeli dobor na jasno
    okreslonych zasadach jest prowadzony przed wydaniem karty

    > Hipoteza 2: Można sobie ten cenzus określić inaczej niż określiło go
    > sobie Makro

    pewnie w pewnym zakresie mozna

    > Gdzie popełniam błąd, zakładając że teza jest prawdziwa?
    > A jeżeli błędu nie ma, to gdzie zakaz ustanowienia cenzusu (uwaga,
    > podchwytliwe):
    >
    > 1) nie wpuszczam Murzynek w ciąży wyznających religię Abrahama,

    lamiesz prawo - dyskryminujesz ludzi, wprowadzasz rasistowski dobor,
    trafisz do pierdla.

    > 2) nie wpuszczam wchodzących z aparatem?

    w makro? musialbym sprawdzic regulamin, jesli nie ma tego w regulaminie
    i umowie cywilno prawnej - a nie chcesz mnei wpuscic, popelniasz
    wykroczenie a przynajmniej naduzycie.

    Dobra dzieci, dluga droga przed wami jeszcze, zanim zrozumieci jak ten
    swiat dziala. Zycze powodzenia.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"