  • Data: 2008-01-12 21:08:47
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Mis Puchatek wrote:

    > To ze nie wymaga, nei oznacza, ze nie mozna umowy podpisac.

    To Ty napisałeś, że nie ma "klubów" bez *podpisanych* umów. O ile prawo
    nie określa co to jest klub, to nie zabrania czegoś takiego w umowie
    cywilnej sobie stworzyć. Nie wymaga dla tej umowy formy pisemnej. Można
    zatem zrobić to samo co Makro niczego nie podpisując.

    > Jest to pewna opcja. Pod warunkiem, ze to klub zamkniety dla członków a
    > nie miejsce publiczne. A jak miejsce publiczne to wlasciwie od razu moge
    > ci napisac, ze zwijasz regulamin w rulonik i wkladasz go sobie do dupy.

    Czy Makro jest miejscem publicznym? Czy jest "dostępne dla bliżej
    nieokreślonej liczby osób"?

    > Nie ma selekcji, bo kazdy ma karte czlonkowska i wchodzi.

    Czyli jest selekcja - nie wpuszczamy bez karty.

    A teraz kolejna zagadka umysłowa.

    Teza: Makro działa legalnie.
    Fakt 1: Makro prowadzi sprzedaż
    Fakt 2: Makro stosuje cenzus przy wpuszczaniu

    Hipoteza 1: Skoro Makro może, to inni też mogą stosować cenzus
    Hipoteza 2: Można sobie ten cenzus określić inaczej niż określiło go
    sobie Makro

    Gdzie popełniam błąd, zakładając że teza jest prawdziwa?
    A jeżeli błędu nie ma, to gdzie zakaz ustanowienia cenzusu (uwaga,
    podchwytliwe):

    1) nie wpuszczam Murzynek w ciąży wyznających religię Abrahama,
    2) nie wpuszczam wchodzących z aparatem?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak