  • Data: 2008-01-12 10:18:02
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Podstawa prawna?

    LOL :)

    Twoje komentarze stwarzaja zagrozenie. Ze umre ze smiechu. A wtedy...
    odpowiesz za nieumyslne spowodowanie smierci internauty ;)

    No dobrze, zarty zartami:

    PoRD

    Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:

    rower - pojazd jednośladowy lub wielośladowy poruszany siłą mięśni osoby
    jadącej tym pojazdem;

    pojazd - środek transportu przeznaczony do poruszania się po drodze oraz
    maszynę lub urządzenie do tego przystosowane;

    Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów oraz pojazdów zaprzęgowych

    Art. 33. 1. Kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z
    drogi dla rowerów lub z drogi dla rowerów i pieszych.

    1a. W razie braku drogi dla rowerów lub drogi dla rowerów i pieszych
    kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z pobocza, z
    zastrzeżeniem art. 16 ust. 5, a jeżeli nie jest to możliwe - z jezdni.

    Art. 60. 1. Zabrania się:

    1. używania pojazdu w sposób zagrażający bezpieczeństwu osoby
    znajdującej się w pojeździe lub poza nim;

    Co wyczerpuje temat "CZY MOGE SOBIE POJEZDZIC ROWEREM PO HIPERMARKECIE
    JAK ZACHCE I DLACZEGO NIE" z punktu widzenia PoRD.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"