  • Data: 2008-02-11 08:41:59
    Temat: Re: Składki ZUS.
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bolsz" <s...@h...nl> napisał w wiadomości
    news:foop0g$qkn$1@mx1.internetia.pl...

    > nie ma takiej mozliwości :) - fakt nieopłacenia składki na ubezpieczenie
    > chorobowe(dobrowolne) lub nawet jednodnowe spóźnienie terminu jej zapłaty
    > równa się automatycznemu wyłączeniu z ubezpieczenia chorobowego, trzeba na
    > to uważać, ponieważ sporo osób spóźnia się z płatnościami i kłopoty
    > zaczynają się gdy ktoś zachoruje

    Ja bym sie spodziewal, ze to bedzie w zaleznosci od potrzeb, bo przeciez one
    lacznie wplywaja na jeden rachunek. :-))

    Jak bedzie chcial emeryture to sie okaze, ze placil chorobowe a nie placil
    emerytalnego.

    Jak bedzie chcial zasilek chorobowy to sie okaze, ze placil emerytalne a nie
    placil chorobowego.

    marekz