  • Data: 2007-06-30 17:51:41
    Temat: Re: Składka rentowa i aneks do umowy o prace-kilka pytań
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 19:21:19 +0200, lestat napisał(a):

    > Jemu sie teraz nie obnizy, bedzie płacić tak samo, tylko moje składki sie
    > zmniejszą, czyli pracownika i tym samym powinienem mieć wiecej pieniędzy.

    A tu się myslisz! SDD napisał Ci zgodnie z prawdą, że pracodawca też
    zyskuje.
    Być może nie wiesz, ale pełna składka wynosi dotychczas (do dziś) 13%
    podstawy wymiaru, z czego połowa jest pokrywana z Twojego wynagrodzenia, a
    drugą połowę pracodawca dopłaca z własnej kieszeni.

    Po obniżeniu składki zyskujesz Ty na wynagrodzeniu, i pracodawca, bo będzie
    miał mniejszą składkę do zapłacenia.

    I tyle :)
    --
    Pozdrawiam,