  • Data: 2004-09-10 09:42:57
    Temat: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tinkywinky pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to było pod koniec 2003 roku. Czas na wystawienie (7 dni, czy nawet 3
    > mies.) już chyba minął.

    Minal. pisalem o tym.
    Chodzilo mi o nieupowszechnianie falszywej pogloski ze termin jest 7 dni.

    Jest 7 dni od ZAZADANIA faktury, a 3 miesiace jestna zazadanie (w tym
    wypadku)

    > Poza tym niewiem jak ona chce udowodnić na
    > podstawie faktury od nas, że części były stare. Niewiem, czy byłaby to w
    > stanie zrobić nawet mając faktury, które dostał mąż. Przecież tam nie ma
    > daty produkcji.

    No nic nie udowodni a napsuje wam nerwow i opinii...

    > Pomijając już fakt, że FV można również uzyskać na sprzęt
    > używany. Po jej "logicznym" myśleniu możemy się już chyba spodziewać
    > wszystkiego, dlatego po ostatnich "rozmowach" nie mamy ochoty na dalsze.
    > Kobieta w momencie sprzedaży nie chciała faktury, bo stwierdziła, że jej
    > nie potrzebna. Teraz chce fakturę od nas (wpiera, że zawsze chciała) +
    > wgląd do faktur na zakup.

    Jeszce raz zastanowie sie , czynie oplaca sie wam zwrocic pieniedzy
    To rada PRAKRYKA a nie prawnika...

    ZDROWIE wazniejsze, a dobra opinia tez...
    Wlasnie dzis Pan Prezydent zalil sie, ze pare lat sie procesuje
    "o dobre imie" przemyslcie to..
    Boguslaw