  • Data: 2004-09-10 07:22:58
    Temat: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:15k0ue24pfcfc.dlg@elektro-instal.com...

> [...]
    > o systemie zarządzania jakością mogą być stawiane, w przypadku gdy
    istnieją
    > uzasadnione podejrzenia, że wyrób nie spełnia wymagań. Podejrzenia mogą
    > budzić np. błędnie sporządzona deklaracja zgodności (przywołanie w
    > deklaracji norm zharmonizowanych, które nie dotyczą tego sprzętu,
    > wystawienie deklaracji przez podmiot nieuprawniony), skargi użytkowników,
    > a także brak deklaracji zgodności.
    >
    > To wywiad udzielony przez p. Agnieszkę Pomierna-Andrychowską - naczelnik
    > Głównego Inspektoratu Wydziału Nadzoru Rynku Inspekcji Handlowej, dla
    CHIPa
    > 09-2004.

    Z tego co wiem, to NIE MUSISZ mieć znaczka CE, tylko MUSISZ spełniać normę
    CE. A badanie może uchronić od przypadku _gdyby_ się okazało, że nie
    spełnia - po prostu nie wprowadza się tego na rynek. Ale można sprzedawać
    _bez_ CE, problem jedynie, jeżeli w badaniach okaże się, że nie spełnia
    normy...
    TomekS