  • Data: 2003-04-19 12:38:33
    Temat: Re: Skazane marzenia !!!
    Od: "Tami" <l...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ja znam wiele takich przypadków,ze ktos siedział,tylko dlatego,ze
    potrzebowali winnego albo był łudzaco podobny do poszukiwanego sprawcy. To
    jest wowczas tragedia. Pozatym adwokat broniacy brata bronił studenta
    ,którego oskarzono na podstawie zrobionego zdjecia na przystanku
    tramwajowym,ze brał udział w rozróbie we wrocławiu po meczu piłkarskim. I
    nikt jakos nie zauwazył,ze On mógł sobie tylko stac na tym przystanku
    czekajac na tramwaj.I co z tego,ze miał ogolona głowe? Mnóstwo osób tak ma.
    Nawet mój brat. To teraz wygodna fryzura. I chłopak niepotrzebnie
    przesiedział zamkniety kilka tygodni. Juz nie wspomne ,ze na uczelnie poszła
    odpowiednia notka z zawiadomieniem o zatrzymaniu. Ja bym takim skurwielom
    nie darowała !!! No bo jak mozna zwrócic te dni spedzone w takich
    nieludzkich warunkach?!
    A uwierzcie wiezienie a areszt to jak niebo i ziemia. Nie ma porównania.
    Sama widziałam na własne oczy. Oczywiscie nie siedziałam nigdy. Miałam tam
    po prostu praktyki.
    Tami.