  • Data: 2003-04-19 14:19:59
    Temat: Re: Skazane marzenia !!!
    Od: andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <b7rebg$ieh$1@Gambit.Gubernat.NET> Tami napisał(a):
    (na wstepie przepraszam, ze Ci plec zminilem :( ).
    >Odwołujemy sie cały czas.
    (moim zdaniem) dobrze. Choc to przedluza. (Praktycznie nikt tego nie
    czyta. Wyslalem kiedys do VIIIK w W-wie prosbe o uzasadnienie wyroku:
    lewy gorny rog -> dane "identyfikacyjne" imie, nazwisko miejsce
    zameldowania, prawy date etc. tresc:
    prosze o przyslanie mi uzasadnienia wyroku na adres xxxxx
    (inny niz zameldowania)
    Poniewaz chcialem przejrzec akta, udalem sie do sekretariatu i przy
    okazji zapytalem o "uzasadnienie"
    - Jakto, juz dawno wyslane!!!
    - Ta, a z jakiej racji (tu "przypalilem" glupa;)
    - A prosze, to panska prosba!!!
    - Tak, a o co? Prosze przeczytac.
    (czyta, konsternacja. Bieg do sedziny...)
    > Ps. A co do zimnej wody-nie ma ciepłej, a srodki higieniczne sa jesli
    > dostaniesz je w paczce !!!
    zabawie sie we wrozke:
    "siedzi" dwa tygodnie, we trzech, wiec "przejsciowka" (ochronka raczej
    odpada. Za szybko, no i nie sypie), jak trafi "pod cele" do "ludzi" brudu
    nie zazna (jak jest na haremach nie wiem)
    - paste do zebow, szczoteczke, mydlo, proszek, papier toaletowy dostal
    razem z "mandzurem". Nie ma innej mozliwosci. Jesli twierdzisz, ze
    bylo inaczej moze oskarzyc areszt i wygra. Wiec nie pisz, ze nie
    dostal srodkow czystosci. Moga one jednak nie spelniac jego oczekiwan,
    ale to juz inna bajka. Z "ta" woda moge uwierzyc (przejsciowka, gad
    chce ich ukarac, akurat poszli na koncu, etc...).
    Inaczej nie, a wiec bedzie ciepla woda.
    - jesli adwokat "z tego rejonu", moze "wywalczyc;)" zmiane srodka, wiec
    jest szansa, ale bylo pytac adwokata:
    "mecenasie, ile, zeby mogl zdawac mature?"
    - na "ten miod" jakim jest karniak, niech sie lepiej nie pcha (w razie
    apelacji niech nie podpisuje zgody na przeniesienie (oczywiscie zrobi
    jak zechce, ale taka moja rada). Zreszta, jesli jest tak jak w
    przyblizeniu piszesz, wyjdzie najpozniej/najwczesniej na pierwszej
    sprawie, a kare otrzyma w zawiasach.
    pozdrawiam Andrzej