    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Skan dowodu osobistego
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <o67cv5$2i8$1@node1.news.atman.pl> <o682jh$m2o$2@node1.news.atman.pl>
    <o682p7$cv9$1@node2.news.atman.pl> <o68ee0$ff6$1@node2.news.atman.pl>
    <o68j7t$t44$1@node2.news.atman.pl>
    <5888cf45$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <5888d793$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <5888dd58$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <5888f0b9$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <588a14f7$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <588acd6c$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <588b1341$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <588b4f51$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <588b6ab8$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <588b7d8c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <588bb1c5$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <588bbc25$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hrxzmhwfv85g$.1rjxaztf0zhe5.dlg@40tude.net>
    <588dcc9b$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 29 Jan 2017 22:28:15 +0100

    Dnia Sun, 29 Jan 2017 12:05:58 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    > Bo wrócą z olbrzymim hukiem i tzw."wytykiem".

    Wroca, ale czy z takim wielkim hukiem ?

    > Ale też kilka rat spłaca.

    Jesli nie wszystkie, to juz mamy zarzut ...
    Teraz tylko kwestia co z tym bank zrobi.
    Duza kwota, ewidentne oszustwo - powinien zglosic.
    A w papierach obslugujacy pracownik powinien byc.

    > Dlatego też banki po kredycie wysyłają gratulacje klientowi, bo to
    > stanowi dodatkowe utrudnienie dla ozustów.

    Troche za pozno :-)

    > Sądzisz, że to pani Marysia z Panią Jasią ręcznie robią, czy kwerendę
    > dział bezpieczeństwa nakłada i ma po 2~sekundach raport?

    To by wymagalo, aby przepisali dane z tego zaswiadczenia, ktore wydaja
    sie im zupelnie nieprzydatne.
    A jak nie przepisza, to trzeba recznie szukac.

    > No właśnie już nie.

    Cos sie w prawie zmienilo, czy za duzo strat maja ?

    > Tu nie o darowanie chodzi. Ale po latach, to utalenie, kto ów kredyt
    > wziął, czy pracował, kto obsługiwał może być bardzo ciężkie.

    Kto obslugiwal powinno w papierach/bazie byc i zostac.
    Ale po latach, to i duza czesc splacona, wiec gdzie tu zysk ?

    No i tak mi sie wydaje, ze im wieksza kwota, tym bank lepiej sprawdza
    i zabezpieczen chce, ale moze glupi jestem :-)

    > No ja w tym wypadku tylko o takim piszę.
    > A to jeszcze inna sytuacja, ale z tym się nie spotkałem.Pewnie z tego
    > powodu, że tu już żadnego przestępstwa nie ma.

    Przestepstwo jest, ale moze nikt nie zauwaza, i do Ciebie nie trafia.

    J.