    From: "SOTB" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skad umowe na wykonanie strony www?
    Date: Wed, 12 Mar 2003 11:48:46 +0100

    > Chcialbym wykonac internetowa strone www osobie, ktora prowadzi
    dzialalnosc
    > gospodarcza i umiescic ja na wlasnym serwerze.
    > Tu rodzi sie pytanie: jak mam ja sporzadzic, zeby zabezpieczyc sie od
    > odpowiedzialnosci przed wlamaniem przez osoby niepowolane?
    > Czy moge zastrzec sobie warunek, ze nie ponosze odpowiedzialnosci w
    > przypadku ataku hackerow na serwer?
    > Serwer jest oczywiscie zabezpieczony przed takimi probami, ale moze sie
    > zdarzyc sytuacja, ze ktos sie jednak dostanie i cos namiesza.
    > Prosze o odpowiedz lub podanie linku do przykladowych umow.

    Czyżby osoba zamawiająca podawała taki wymóg? Wydaje mi się logiczne, że nie
    możesz być odpowiedzialny za takie zdarzenie. To raczej zadanie firmy
    posiadającej serwer by się w porę zabezpieczyć (ubezpieczyć). Ważniejsze w
    dzisiejszych czasach wydaje mi się zabezpieczenie przed niewypłacalnością
    klienta.

    SOTB