  • Data: 2008-10-01 19:16:53
    Temat: Re: Simon Mol
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cerutin pisze:

    > Ale jednak musisz, bo jestem obywatelem tego kraju i mam tu
    > ubezpieczenie,

    No właśnie, a nawet na takich jak ty musze płacić. To jest dopiero
    niesprawiedliwość.

    > jednak nie rozumiem o co Ci chodzi, czy ja nadępnąłem Ci na jakiś odcisk? Jesteś
    miłośnikiem wierszy Simona Mola, czy co, bo nie
    > kumam?

    Nie kumasz, bo jesteś bezrozumnym wytworem współczesnego systemu
    edukacyjnego + TV.
    Doprecyzuje wyraźnie dla ciebie: wisi mi co myślisz, wyrażam tylko,
    własne poglądy, skąd pomysł że ma w stosunku do ciebie choćby cień
    stosunku, czy to pozytywnego, czy to negatywnego?

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.