eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej › Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
  • Data: 2012-07-30 08:10:08
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 30.07.2012 00:16, Tadeusz Smal pisze:
    > W dniu 2012-07-29 22:33, Andrzej Lawa pisze:
    >
    >>
    >> Właśnie wykonałem usługę przeczytania twojego listu i napisania
    >> odpowiedzi. Jesteś mi winien 5000zł ;->
    > :)
    > Twoje prawo mec różne fantazje...

    Taka sama fantazja, jak nowego operatora, że ktoś u niego zamówił usługę.

    Ja też mogę mieć umowę z "twoim" podpisem.

    >>> musi się on wysilać tylko po jakimś czasie sprzeda dług firmie
    >>> windykacyjnej a przeczytaj parę wątków poniżej jak sprawa może dalej się
    >>> potoczyć.
    >>
    >> Wtedy oni będą musieli wykazać, że coś im się należy. Kupienie rzekomego
    >> "długu" nie wystarcza.
    > :)
    > Dla e-sądu nie potrzeba innych dowodów poza fakturą i umową
    > dowody przedstawia się po złożeniu sprzeciwu i na realnej rozprawie w
    > sadzie rejonowym.

    I póki tego nie zrobią, gówno dostaną.

    > >> Tak do końca nie można być pewnym czy podpis jest sfałszowany
    >>> bo może Ojciec boi się i ściemnia Synowi,że niczego nie podpisywał albo
    >>> zapomniał albo podpisał ją ktos inny z rodziny.
    >>
    >> Na potrzeby dyskusji zakładamy, że inicjator wątku pisze prawdę. Inaczej
    >> dyskusja nie ma sensu.
    > :)
    > To Ty przyjąłeś takie założenie bo mnie akurat taki wariant wydaje się
    > najbardziej prawdopodobny

    Opisana jest pewna sytuacja. Założenie w jej omawianiu jest takie, że
    opisywana jest rzetelnie. Inaczej wszelka dyskusja nie ma najmniejszego
    sensu.

    Odmawiam omawiania twoich wariantów.

    >>> Poza tym w procedurze zmiany operatora jest obowiązek aby stary operator
    >>> powiadomił swojego abonenta, ze wpłynął do niego taki wniosek i musi on
    >>> poinformować z jakim dniem przestaje świadczyć swoje usługi.
    >>
    >> I w odpowiedzi dostał informację "to jakaś pomyłka - proszę nie
    >> zaprzestawać świadczenia usługi" - i telefon nadal działał.
    > ?????
    > Wydaje mi się, że nie wiesz o czym piszesz

    Wiem. Wysyła się reklamację i skoro usług nadal działa, to reklamacja
    została uwzględniona.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1