    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Date: Mon, 30 Jul 2012 01:02:30 +0200

    W dniu 2012-07-25 18:02, ja pisze:

    > To brzmi bardzo rozsądnie. Dziękuję Ci za pomysł.

    Tak a za jakiś czas oprócz tej zaległej faktury otrzymasz od NO
    fakturę za tzw zwrot ulgi instalacyjnej za okres pozostały do konca tej
    umowy czyli dwadzieścia parę miesięcy po kilka zł za dzień
    Nie dziel jeszcze skóry na niedzwiedziu bo może naprawdę się okazać,
    że umowę podpisał jednak Twój Ojciec i albo zapomniał albo boi się
    Tobie przyznać do tego.

    Poza tym to sprawa Twojego Ojca i trochę dziwię się,że TPsa oraz ten NO
    gadają z Tobą skoro nie Ty jesteś dysponentem tego numeru.
    Jeżeli przedstawiasz się w rozmowach jako Ojciec to też dokonujesz
    fałszerstwa i wyjdzie to na ewentualnej sprawie
    :)

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262