    From: "Poszkodowany" <artpat[nospam]@polbox.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sfałszowana notatka policyjna
    Date: Fri, 7 Dec 2007 20:06:40 +0100

    news:fj9rh5$4so$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Poszkodowany" <artpat[nospam]@polbox.com> napisał w wiadomości
    >
    > Zacznijmy od tego, czy jesteś obecnie w stanie dowieść, jaki był faktyczny
    > przebieg wypadków. A przynajmniej, czy w notatce znajdują się jakieś
    > fakty, które można podważyć na podstawie innych dowodów. Przykładowo
    > niezgodność uszkodzeń pojazdu z opisem policjantów. Nie zapominaj, że
    > policjanci zdarzenie nie widzieli, toteż ich wnioski obiektywnie może się
    > różnić od tego, co Ty widziałeś. Jeśli tylko przesłanki, na których się
    > opierali w notatce nie są sprzeczne ze stanem faktycznym, to możesz
> [...]

    Dotarlem do notatki, na podstawie ktorej ubezpieczyciel zdecydowal o nie
    uwzglednieniu moich roszczen. Dokument jest napisany w sposob korzystny dla
    sprawcy. Mianowicie pismo opisuje moje uszczerbki na zdrowiu oraz szkody w
    mienu, ale nie wspomina o moim opisie calego zdarzenia. Z kolei opis
    zdarzenia z punktu widzenia sprawcy jest pełniejszy, sa w nim opisane fakty,
    ktorych w rzeczywistosci nie nie bylo, a ktore swiadcza na moja niekorzysc.
    Wyglada to tak jakby ktos opisal niedokladnie zdarzenie lub, no wlasnie...
    (parz naglowek). Czy policjanci nie widzieli, tego co napotkali na drodze,
    czy nie chcieli widziec?