eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSex strony - oszustwaRe: Sex strony - oszustwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news-st
    oc.telia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!zen.net.uk!newsfeed.hostname.nl!prox
    ad.net!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: tomek jasinski <t...@p...warszawa.sdi.tpnet.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Thu, 20 Feb 2003 16:25:37 +0100
    Organization: PZWMDK
    Lines: 15
    Message-ID: <7...@4...com>
    References: <b2riog$3hm$1@news.onet.pl> <3...@e...pl>
    <b2sjch$s84$1@news.onet.pl> <3...@e...pl>
    <b2tf1k$b60$1@news.onet.pl> <b2vu8l$h0p$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <b300jk$701$2@news.onet.pl> <b300mm$1cp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <b301to$bfq$1@news.onet.pl> <b3028i$9d2$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <b30334$eq2$1@news.onet.pl> <b32d0i$97d$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <b32g92$3lq$1@news.onet.pl> <n...@4...com>
    <b32p1k$rff$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pm221.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1045754398 13006 213.76.227.221 (20 Feb 2003 15:19:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Feb 2003 15:19:58 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.92/32.570
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:132969
    [ ukryj nagłówki ]

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 20 Feb 2003 15:32:22 +0100, doszła do
    mnie wiadomość od scream <s...@...pl>, w której czytam:

    >Użytkownik tomek jasinski napisał:
    >> Czy użytkownik dialera ma obowiązek wiedzieć, że dialer wdzwania się w
    >> alternatywny numer dostępowy, oraz znać koszt minuty połączenia z tym
    >> numerem ? Ma taki obowiązek, czy go nie ma ?
    >
    >ma taki obowiązek zapoznać się z regulaminem, gdzie jest to wszystko
    >wyjaśnione.

    Jak rozumiem, dialer jasno informuje o tym obowiązku zanim klient
    zdecyduje się go użyć (wdzwonić za jego pomocą)?
    --
    #PZWMDK#Warszawa#0607506003#8356981#

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1