eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis, konsument, TU i wydanie rzeczyRe: Serwis, konsument, TU i wydanie rzeczy
  • Data: 2008-12-05 20:23:34
    Temat: Re: Serwis, konsument, TU i wydanie rzeczy
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 5 Dec 2008 20:41:37 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):


    >> W tym czasie ja złożyłem do TU oświadczenie iż "Upoważniam autoryzowany
    >> serwis "XYZ" do występowania w moim imieniu do TU z wnioskami i wszystkimi
    >> innymi sprawami w zakresie bezgotówkowej naprawy motocykla .....".
    > [...]
    >> Co mnie obchodzi ich rozliczenie?
    >> Wystawiłem pełnomocnictwo na serwis
    > [...]
    >> Przecież ja nie mam wpływu na rozliczenia dwóch OBCYCH mi podmiotów
    >> (serwis, TU)
    >
    > Jesteś aby świadom co znaczy "pełnomocnictwo"?


    No fakt, troszkę "przedobrzyłem" pisząc pełnomocnictwo.
    To co otrzymało TU to było upoważnienie wystawione przeze mnie na serwis.


    > Co do warunków wydania pojazdu się nie wypowiem - na mój rozum powinny
    > być zgodne z umową z warsztatem.


    Jak wspomniałem, ich pracownik podczas odbioru motocykla odemnie nawet nie
    miał mi jak pokwitować odbioru przedmiotowego motocykla :(
    O jakiekolwiek papiery dopominałem się kilkukrotnie - dopiero owego 20
    listopada 'zajechałem" do tego serwisu i wypisano mi z datą 20 listopada że
    28 pażdziernika odebrano odemnie motocykle do naprawy. Nic więcej, żądnej
    umowy, warunków, szczegółów... nic


    >> zapłaci im) ani podczas oddawania motocykla do naprawy, ani podczas
    >> spisywania późniejszego protokołu przekazania. Skąd ja mam wiedzieć jakie
    >> oni mają "wewnętrzne procedury"??
    >
    > Moment, moment.
    > A to z warsztatem nie podpisałeś *żadnej* umowy?


    Nie mają takiej "procedury".


    > Nie ma tam jakiejś wzmianki że "zgodnie z regulaminem" albo czymś
    > takim (i ze regulamin przeczytałeś :P)?


    Nic takiego nie ma. jedynie w tym "protokole przyjęcia do serwisu" jest
    wzmianka że na wykonane naprawy udzielają .. DWUTYGODNOWEJ gwarancji!!
    LOL
    Ciekawe jak w grudniu sprawdzę wykonanie naprawy motocykla :))


    >> Gdybym wiedział że jest takie obostrzenie - nie korzystałbym z TEGO
    >> serwisu.
    >
    > Doceniam.
    > W sumie mój post jest wyłącznie prostestem wobec Twojego stwierdzenia,
    > jakoby *Twój przestawiciel* był "obcym podmiotem" (w znaczeniu, że to
    > nie Ty odpowiadasz za to co on zrobił).


    Ja nie mam wpływu np. na termin płatności jaki ów serwis wpisze na fakturze
    dla TU.
    Ja bym wpisał np. 2-3 dni.
    Serwis może mieć "system informatyczny ustawiony na termin płatności 30
    dni" - wtedy co - będę czekał 30 dni potem zwłoka w płatności przez TU ...

    Gdybym ja był wystawcą "faktury" po przekroczeniu 2-3 dni wezwałbym
    ewentualnie TU "do zapłaty" - co zrobi serwis to tylko ich wyłączna wola,
    ja im niczego nie będę mógł "nakazać" przecież.


    --
    DFI Lanparty UT Ultra-D | AMD64 3200+ 2000@2650MHz (1.55V+104% 10x265)
    Patriot XBLK+ 2x512MB CL2-3-3-5 1T (265MHz) | LITE-ON DVDRW SOHW-1673S
    MSI NX 7800GT 400/1000@485/1170 - 256MB DDR3 256bit | PCI-E x16
    ST3160827AS - Barracuda 7200.7 SATA NCQ 160827 - S-ATA150 - 160GB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1