  • Data: 2005-12-17 20:02:57
    Temat: Re: Serwer w USA z polskim forum a nasze prawo.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ipod" <b...@e...net> napisał w wiadomości
    news:zHZof.74$5h2.43@trndny02...
> [...]
    wiadomości
    > a wiesz co to takiego "znieslawienie"? Potrafisz rozroznic dzialanie
    > szlej wierze od dzialania w dobrej wierze, oraz osobe publiczna od
    osoby
    > prywatnej?

    Wiem, tylko zupełnie nie rozumiem czemu o to pytasz. Co to ma
    wspólnego z miejscem prowadzenia postępowania karnego. Jak się okaże,
    że opisane przez pytającego czyny nie stanowią przestępstwa, to
    postępowanie zostanie umorzone i po sprawie. Przecież nikt tu nie
    podał szczegółów samego zniesławienia, więc jak oceniać, czy doszło do
    przestępstwa, czy nie?

    Aaa! To Pan. A to dziękujemy :-)