  • Data: 2010-03-23 10:01:23
    Temat: Re: Seria w plecy JEST obroną konieczną
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ho9qho$n1o$1@news.task.gda.pl...

    > szczerze ci powiem, ze nie obchodzi mnie to, bo jedno w tym wszystkim jest
    > pewne, gdyby sie zatrzymal, zylby do dzisiaj i musial zaplacic mandat, jak
    > dla mnie to wszystko w temacie

    ktos kiedys jak byla o tej sytuacji mowa podał prawdopodobna wersje zdrazen,
    koles jedzie na motocyklu slyszy strzaly
    (nic wiecej bo przeciez dzwiek motocykla zaglusza) zawraca by sprawdzic co
    siedzieje, dzielny policjant ubzdural sobie ze
    koles chce go rozjechac,m ten widzac ze jakis debil w niego zaczyna strzelac
    zaczyna uciekac no i zostaje zabity, czy taka wersja jest prawdopodobna?