  • Data: 2013-04-17 09:38:19
    Temat: Re: Sępy i inne kruki...
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Y tam. Z tego zdajemy sobie sprawę.
    > Ale faktu iż pytający nieraz może zapodać więcej danych, lecz sam
    > filtruje "bo to niepotrzbne" to nie zmieni.

    To racja ale jest też tak, że nie bardzo jest co filtrować.
    "Walczę" teraz m.in. ze skutkami fotki z fotoradaru ale mimo obiecanek
    sędziego nie dostałem do dzisiaj wyroku (Praga). Zamiast tego dostałem
    od sądu (Mokotów) jakiś bełkot + namiary na firmę od windykacji, i że
    mam coś wpłacić. Poszedłem do "Mokotowa" z wysmarowanym pismem w którym
    żądałem wyjaśnień "o co chodzi" i złożyłem na podawcze. W zamian
    otrzymałem pismo ale od "Pragi", że miałem czas 7 dni na złożenie pisma
    o wydanie wyroku i że wyroku nie wydadzą.
    I teraz co tu teraz filtrować..?
    Praga odpowiada mi na coś o co w ogóle nie prosiłem, więc zasugerowałem
    "Pradze", że od firmy utrzymywanej z moich podatków oczekiwałbym czegoś
    więcej niż odpowiadanie na nigdy nie postawione pytania.
    Otrzymałem odp., że ironiczny ton jest nie na miejscu.
    Z tego jednak można wyfiltrować jedynie to, że sądy kompletnie nie
    wiedzą na czyim są garnuszku a każdego sądzonego traktują przedmiotowo.
    Uogólniłem poprzez "każdego", bo nie znam przypadku by ktoś wygrał w
    sądzie coś co jest oparte na farsie/grotesce odbiegającej od oczywistej
    prawdy.

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien