  • Data: 2009-01-24 09:52:07
    Temat: Re: Separacja - wnioski dowodowe
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@g...com pisze:

    > Niestety, separacji chce mąż, żona się nie zgadza. Mieli już kiedyś
    > sprawę rozwodową, żona zrzuciła całą winę na męża, sąd uznał całkowity
    > rozpad pożycia, ale rozwodu nie udzielił, bo przepisy nie pozwalają.

    Tzn? Który przepis nie pozwolił? Dobro dziecka, stan zdrowia?

    > Teraz mąż wystąpił o separację.
    Jak już raz była sprawa, to trzeba przejrzeć akta sprawy rozwodowej iw
    zależności od tego, co tam sąd uznał za udowowodnione masz na tacy jakie
    dowody warto ponownie przeprowadzić, a jakich zabrakło, ewnetualnie
    przeciwko czemu trzeba się przygotować ( to ostatnie w zależności od
    strony, która chce dowodzić)

    > Ola

    Romek
    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl