  • Data: 2006-03-14 12:20:47
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    >
    > Interesuje mnie, być może dosyć popularny temat, ja się nie dokopałem do
    > podobnego wątku.
    > Otóż, przypuscmy ze mam 16-17 lat, mam dziewczyne.. 14letnia, ona zgadza
    > się na seks,

    A co, jesli dziewczyna ma 5 lat i "zgadza się"?
    Gdzieś trzeba postawić granicę, postawiono na 16 roku życia
    i lepiej dla wszystkich się temu podporządkować.

    Przyjmuje się, a patrząc na przedszkolaki przyznasz rację, że tak jest,
    że dzieci nie potrafią w pełni ocenić sytuacji i konsekwencji swojego
    działania. Twój list, jeśli rzeczywiście masz 17 lat, wskazuje na to, że 17
    latek też może mieć z tym problem. Ale nie sposób chronić wszystkich przed
    konsekwencjami ich działań. Jednak dzieci powinniśmy - stąd taka norma prawna.

    Jagoda