  • Data: 2006-06-02 22:02:22
    Temat: Re: Seks z nieletnią żoną
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > nie
    >

    > Tu - moim zdaniem - nie jest to kwestia możliwości przypisania winy.
    > Ustawodawca uznał, że do pewnego wieku człowiek po prostu nie ma
    > pełnego rozeznania w tym, co robi i jeśli nawet winę ponosi, to nie
    > należy go aż tak surowo karać. No bo nawet 10-cio latek wbijając innej
    > osobie nóż winę za śmierć ofiary ponosi.

    moim zdaniem granica odpowiedzialnosci k. powinna byc zdecydowanie obnizona
    bo dziecko w wieku 10 lat na pewno doskonale wie czym groza pewne
    zachowania oraz potrafi pokierowac swoimi czynami. Wysokosc kar to
    sprawa drugorzedna ale odpowiedzialnosc byc powinna.
    To tak na marginesie, moje prywatne zdanie,

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".