eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr › Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
  • Data: 2019-12-18 01:12:17
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2019 o 00:36 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > Czy w Polsce w ogóle możliwa jest reforma wymiaru sprawiedliwości? Pytam
    > przewrotnie, bowiem już 4 lata temu politycy obiecywali nam wprowadzenie
    > systemowych zmian, które spowodują szybsze, efektywniejsze, a przede
    > wszystkim sprawiedliwsze rozpatrywanie spraw sądowych.

    Apeluję do u2 - będąc dyletantem nie próbuj analizować sytuacji. Niczego
    nie zrozumiesz, niczego nie wymyślisz, zaszkodzisz sprawie!

    Niestety, wielkim szkodnikiem okazał się prezydent Duda, który zablokował
    zmiany na szczytach:

    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a
    ndrzej-duda-reforma-sadownictwa-ustawa-o-sn,217,0,23
    47993.html

    Niestety, nie w sądach powszechnych jest problem i teraz to _doskonale_
    widać.
    Zmiany należało przeprowadzić właśnie na samych szczytach - a to
    zablokował Duda.
    Duda jest prawnikiem, a ci niestety są zawsze mniej lub bardziej
    zakładnikami środowiska.

    Nie mamy niestety alternatywy, trzeba w wyborach prezydenckich głosować na
    Dudę.
    Jest szansa, że jednak nie będzie psuł reformy sądownictwa jak udawało mu
    się wcześniej.
    Już chyba rozumie, gdzie tkwi zło.

    u2 może sobie darować swoje kolejne rewelacje - mam zbyt mało czasu, by w
    ogóle go czytać.
    Natomiast innych zachęcam do dyskusji.

    --
    Trefniś