eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr › Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
  • Data: 2019-12-18 00:36:49
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2019 o 00:10, m...@g...com pisze:
> [...]
    bezdomnemu w postaci miesiecznego wiktu, opierunku i sanitariatunku na KOszt
    POdatnikow ;P

    > z tego co pamiętam to skazany zjadł tę śliwkę w czekoladzie mimowolnie,
    > ochroniarz to zauważył i zrobił z niego wielkiego bandytę:)
    >
    > ---
    > Kto uwierzy zwyklemu czlekowize je w sklepie z POlki mimowolnie?!? ;)
    > Sedzia to co innego -on ma tyle spraw wyzszej rangi na glowie ze i 50
    > nieswoich zl moze zwinac "mimowolnie" ;P

    ta sprawa była przeze mnie już poruszona na psprawo, z tego co pamiętam
    sprawca to starsza osoba, która nie wypierała się zjedzenia śliwki w
    czekoladzie, ale nadzwyczajna kasta wręcz gnoi takich maluczkich

    http://niewygodne.info.pl/artykul9/Co-poszlo-nie-tak
    -z-reforma-sadownictwa.htm

    Przygotowana przez resort Zbigniewa Ziobry reforma wymiaru
    sprawiedliwości była klapą. Okazało się bowiem, że głównym jej celem
    było przejęcie kluczowych stołków w KRS i SN przez "swoich". Kwestie
    związane z szybkością rozpatrywania spraw oraz jakością orzekania tzw.
    ziobryści potraktowali po macoszemu. Efekt? Na rozpatrzenie pozwu w
    sądzie okręgowym trzeba czekać kilkanaście miesięcy, za kradzież 1
    cukierka można dostać miesiąc ograniczenia wolności, a handlarz roszczeń
    może liczyć na korzystne dla niego rozstrzygnięcie w/s działki o
    wartości 40 mln zł.

    Czy w Polsce w ogóle możliwa jest reforma wymiaru sprawiedliwości? Pytam
    przewrotnie, bowiem już 4 lata temu politycy obiecywali nam wprowadzenie
    systemowych zmian, które spowodują szybsze, efektywniejsze, a przede
    wszystkim sprawiedliwsze rozpatrywanie spraw sądowych.

    [...]