  • Data: 2005-08-14 20:47:00
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    rezist.com wrote:

    > Przewiduje, juz od 2004 roku (za sprawa samego Fraunhofer Institute ),
    > i to nie za pomoca pluginow. MP3 sie zmienia, tak samo jak wszystkie
    > kodeki oparte o algorytm MPEG Layer II, III... itd.

    A, faktycznie, są jakieś pola pod tyułem "Copyright" oraz "Oryginał"
    (przynajmniej takie mi pokazuje XMMS).

    Z ciekawości rzuciłem okiem na te pola dla kilku pierwszych z brzegu MP3
    - wszędzie jest odpowiednio "NIE" oraz "TAK" - znaczy się prawa nie są
    zastrzeżone, a plik jest oryginalny...

    Ale to w programie - bo mój odtwarzacz MP3 na płyty wyświetla najwyżej
    nazwę katalogu oraz pliku. Chyba, że ma w pliku album i tytuł - wtedy to
    pokazuje. Nic więcej. I jak mam rozpoznać, które miałyby Copyright na
    TAK a Oryginał na NIE, hmm? Mam sobie ręcznie z płyty zdekodować?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)