  • Data: 2005-08-14 20:38:53
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lesko wrote:

    > a na swiecie roi sie od gwalcicieli...

    ...i pedofili.

    Ale wyglada, ze z tematem utknelismy. Sieci p2p to jedno - udostepnianie
    przez ludzi plikow mp3 jest nielegalne. A internet jako calosc to inna
    sprwa. Przytaczana w przykladach przeze mnie strona mp3.wp.pl ma prawa
    do udostepniania utworow, i problem pojawia sie nie banalny, jak
    odroznic i czy jest jakas roznica miedzy plikiem zespolu AAA pt. "BBB"
    sciagnietym z p2p, udostepnionym nielegalnie, a tym samym sciagnietym z
    WP - legalnie udostepnionym. Plik na dysku nie jest podpisany w zaden
    sposob, zrodla jego pochodzenia nie mozna oznaczyc, majac plik. Wiec
    pytanie - posiadam go legalnie, czy nielegalnie?

    W calej tej "szopce" o legalnosc/nielegalnosc rzeczy udostepnianych w
    necie najgorszy dla zwyklego uzytkownika jest problem informacji o
    legalnosci. Jesli znajde strone podobna do mp3.wp.pl - skad mam
    wiedziec, ze to nie paser?

    Pozdr

    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5
    AMD, INTEL, NVIDIA, ATI, OVERCLOCKING, TIPSY, TRIKI, GRY KOMPUTEROWE
    Dolacz do nas juz dzis .......... news://news.cavern.com.pl/amd3dnow