  • Data: 2008-01-13 20:25:19
    Temat: Re: Ściąganie mp3
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 styczeń 2008 14:57
    (autor Piotr M
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fmd58c$asb$1@node1.news.atman.pl>):

    > Witam serdecznie :)
    >
    > Jak to jest z tymi przepisami w Polsce, słyszałem że utwory muzyczne w
    > mp3 można ściągać z internetu na własny użytek, karalne jest jedynie
    > publikowanie. To prawda? A np kurs języka angielskiego w mp3 tez można?
    > A filmy? A może wszystko można ściągać na własny niekomercyjny użytek a
    > zabronione jest jedynie publikowanie?

    A widzisz, tu jest problem. Z PA literalnie nie wynika nawet możliwość
    zrobienia sobie kopii do samochodu. Z drugiej strony, część osób, w tym
    prawników, interpretuje art.23 jako prawo nie tylko do kopiowania dla
    siebie, ale także do takiego ściągania, jak piszesz.

    Do pierwszej rozprawy nie będziemy wiedzieli, kto ma rację :D

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl