  • Data: 2003-03-19 13:49:41
    Temat: Re: Schizofremia
    Od: RAVQ <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prorok ? hm co ty możesz wiedzieć fakt ,że nie jest to łatwe do załatwienia
    > z uwagi na ustawe ,która w pewnym sensie wiąże ręce osobom /bliskim ręce ale
    > nie ma sprawy nie do załatwienia .... taka choroba to wielki problem dla
    > bliskich ale nie można tak stawiać sprawy jesli sie będzie chciało wyciszyć
    > osobę lub podleczyć jest taka możliwość ...
    >
    > Sandra

    A co powiesz na to, że kobieta wsadzona przy pomocy policjanta do
    karetki i zawieziona do szpitala wraca po kilku godzinach, bo nie
    podpisała zgody??
    A co na to prawo, jeśli pytam dyrektorkę szpitala, czy kobieta jest na
    tyle zdrowa, żeby zająć się dziećmi po wyjściu ze szpitala na własną
    prośbę, a ona mi nie może udzielić takiej informacji ze względu na
    ustawę o zdrowiu psychicznym?? Zresztą tego, że wyszła na własną prośbę
    dowiedziałem się też z innego źródła.
    Jeszcze coś poopowiadać o tych sprawach, które są spoko do załatwienia??
    --
    Rafał
    GG 37123