    From: "Tomek H." <t...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sasiedzie
    Date: Fri, 27 Dec 2002 13:51:40 +0100

    coz moge sluchac ciszej ale wtedy nie nazywajmy tego wzajemnym wspolzyciem
    bo mozna to przedstawic w sposob taki ze ja musze sie dostosowac do niego w
    100%. Jezeli mowimy o wzajemnym wspolzyciu mamy na mysli rowne prawa tak mi
    sie wydaje no chyba ze sie myle. Zalozmy jednak ze sie nie myle to jezeli
    wezmiemy pod uwage to ze slucham dwa razy w tygodniu to wydaje mi sie ze
    dobrze z nim wspolzyje tymbardziej ze nie jest to starsza osoba ktorej moglo
    by to dokuczac a pozatym nie jest to znowu tak glosno ze zwalam sila dzwieku
    zyrandole. Apropos ta sila dzwieku nazywa sie naterzeniem i mierzone jest w
    decybelach [db]

    Ja nie mówilam ani o prowadzeniu prac remontowych ani o prowadzeniu
    warsztatu:-) Pisalam o niewinnym hobby zwanym mejsterkowaniem:-))

    woli uwagi wszystkie glosne prace wykonywane przy pomocy narzedzi typu
    wiertakra, mlotek, szlifierka itp pomimo ze nie beda urzywane np do
    wiercenia dzior w scianach zaliczaja sie do prac remontowych

    Ciekawa teza. Mam kino domowe i jakos nie zwalam siła dzwieku sasiadom
    zyrandoli z sufitu.
    hm.....widocznie slaby sprzet ale to jest tez pojecie wzgledne.Nie trzeba
    sluchac niewiadomo jak glosno zeby w budynku o konstrukcji betonowej bylo
    mnie sluchac u sasiada.Zauwaz ze pietro nizej slychac nawet male dziecko
    biegajace po podlodze.