  • Data: 2005-10-05 21:50:35
    Temat: Re: Sąsiadka
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik poreba pisze:

    > Tak łatwo Ci nie przejdzie Bradypusie, aby te "papiery" na *konty*
    > miały wartość musisz się okazać jeszcze jednym papierem
    > - na niedorozwój umysłowy, na jakieś tępactwo czy opóźnienia
    > w rozwoju intelektualnym.
    Ciebie chyba skrzywdziła jakaś osoba cierpiąca na dysortografię.

    > Przeciętnie inteligentny człek zazwyczaj potrafi sobie skonfigurować
    > czytnik z jakimś programem do sprawdzania pisowni.
    Vimspell nie znalazł błędu. Mam Ci tłumaczyć dlaczego, i dlaczego
    inny program też błędu nie znajdzie? Przyznaj się teraz do błędu,
    publicznie. Nie zapomnij też podziękować.

    > A przeciętnie kulturalny człowiek po walnięciu babola zazwyczaj
    > pisze krótko:
    > przepraszam i dziękuję.
    Przeciętny kulturalny człowiek, nie wpisałby wyżej wymienionych
    wyzwisk. Ty wpisałeś. Nie sądzę abyś potrafił coś takiego powiedzieć
    mi w twarz, pozbawiony pozornej anonimowości usenetu.

    --
    mj