  • Data: 2012-10-24 02:04:37
    Temat: Re: Sąsiad muzyk
    Od: RR <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-23 22:50, witek pisze:

    > Ale i tak stoisz na przegranej pozycji. Bo to ani wybryk ani zakłócanie
    > spokoju. W kazdym razie jak wezmiesz dobrego prawnika to moze cos z tego
    > ugra.

    Ważne tez, by znalazł sprzymierzeńców wśród sąsiadów. Pierwsze uderzenie
    w sądzie musi być skuteczne, bo w razie niepowodzenia, ci którym to tak
    mocno nie przeszkadza zaczną się wykruszać.

    > reszte wycinam bo pachnie komuną.

    No nie wiem, to właśnie komuna przyzwyczaiła wielu do bezkarnego srania
    innym na głowę, a obsrywanych do niedochodzenia swoich praw.

    Negatyw musisz walczyć. Po kilku-kilkunastu miesiącach zaczniesz
    odczuwać psychiczne, a później i fizyczne, efekty działalności typa.

    --
    rry