    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Santander Consumer Bank II
    Date: Fri, 14 Aug 2009 09:23:16 +0200

    kris wrote:

    > Dostał ten kredyt przedstawiając nieprawdziwe dokumenty

    > Nie wiem dlaczego nie przyjął.
    > Ale chyba lepiej oddać bankowi 19500 w gotówce niż oddać samochód wart
    > 40tys.

    tylko ze nikt bankowi tego samochodu nie dał, bank miał umowe z panem
    naiwnym a nie z jakimś panem iksińskim i na panu naiwnym leżał obowiązek
    zwrotu tego samochodu. Ponadto przez telefon to sobei można gadać co sie
    chce ale nie gdy to dotyczy 50 000 złotych.

    A pan naiwny olał sprawę i czekał aż przyschnie.

    > Nie musuisz oddać NASTĘPNYCH 5000. Co nie zmienia faktu że WYŁUDZIŁEŚ
    > 5000zł I za ew. wyłudzenie powinieneś odpowiedzieć

    dokładnie, mamy wyłudzenie 50 000zł

    > Ja myślę że te epitety to kieruj w swoją strone bo nikt rozsądny w
    > takie gówno by się nie wpakował.
    >
    > Myślę że Pan Naiwny to ty właśnie. Narobiłes sobie kłopotów sam a
    > winisz wszystkich wkoło.

    Amen