    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowolne 'karanie'...?
    Date: Fri, 19 Sep 2008 07:32:07 +0200

    Maciek pisze:

    > Tak? Na której stronie serwisu
    > http://www.strazmiejska.katowice.pl/
    > Straż Miejska Katowic udziela poparcia tej akcji?

    dzisiaj zapytam sie rzecznika SM w katowicach czy poparcie jest i czy
    jest aktualne dla tej akcji. jezeli bedzie rzecznik sklonny do
    opublikowania Jego wypowiedzi na grupie to zostanie ona tu przedstawiona.

    > Szlachetny cel nie usprawiedliwia łamania prawa. Są wprawdzie
    > wyjątki, ale ...naprawdę WYJĄTKI. Przewidziane w osobnych
    > artykułach tegoż prawa, i bez jakiegokolwiek automatyzmu
    > za każdym razem szczegółowo rozpatrywane przez sąd.

    tylko ze to nie jest zlamanie prawa (nie znam przypadku zeby
    ktorykolwiek z naklejaczy otrzymal mandat czy tez zostal skazany) - bylo
    by zlamaniem prawa gdzyby nie to ze naklejka przyklejana jest po stronie
    pasazera.

    > Jakie są te powody Robert napisał całkiem wyraźnie.

    zgadza sie, napisal bardzo wyraznie ale sie myli. i potwierdza to
    wiekszosc prawnikow (nie widzialem jakos zadnej opini ktora by
    potwierdzila tezy Roberta -poza nim samym i jeszcze jedna osoba na tym
    forum)

    > Dziwię się bardzo, że po widocznej wyżej manipulacji,
    > polegającej na sfałszowaniu wypowiedzi rozmówcy przez
    > wycięcie tych powodów i insynuowaniu całkiem innych,
    > R.T. nie przerwał dyskusji.

    gdzie masz maniupulowanie i falszowanie wypowiedzi? mozesz mi pokazac bo
    jakos wydaje mi sie ze nawet nie tne tych wypowiedzi - aby nie posadzono
    mnie o takie wlasnie praktyki.

    > Widać ma ...hm, duże pokłady cierpliwości i silne
    > zapędy pedagogiczne.

    ...zapedy a i owszem do popierania nietolerancji i braku solidarnosci z ON.

    > Jeśli według Ciebie wykałaczka służy do czesania się
    > a śledzie do wbijania gwoździ, to gratuluję Ci rozumu.
    >
    > Jak Ci się podoba ten "argument"? Jest akurat na tym
    > samym poziomie logiki i związku z tematem dyskusji,
    > co zacytowana powyżej Twoja odzywka do R.T. :)

    chcesz tym udowodnic ze pietnowanie osob bezprawnie zajmujacych miejsce
    dla ON jest nielogiczne?

    > Maciek

    jeszcze raz ponawiam pytanie o skuteczny pomysl na egzekwowanie
    bezprawnego parkowania na 'kopercie' - i nie piszcie tutaj ze to
    obowiazek SM czy policji, bo by musieli tylko za takimi kierowcami ganiac.

    pozdrawiam
    SlawcioD