    From: "Marek" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowola budowlana
    Date: Sun, 29 Dec 2013 22:31:31 +0100

    Urząd powiatowy odmówił pozwolenia na budowę marektu spożywczego.
    Strona odwołała się do urzędu wojewódzkiego, który z kolei polecił urzędowi
    powiatowemu
    jeszcze raz zbadać sprawę, no i po tym przebadaniu wydał pozwolenie na
    budowę marketu.
    Z kolei ja jaki strona, odwołałem się do województwa od deycyzji urzędu
    powiatowego o pozwoleniu na budowę marketu.
    Więc decyzja za budowę jest, ale się nie uprawomocniła, nie ma mocy prawnej.
    A mimo to inwestor po nowym roku rozpoczyna budowę marketu.
    Miejscowy plan zagospodarowania mówi, że jest to działka mieszkalno i
    usługowa, gdzie na działalność usługową ma być przeznaczone maksymalnie
    trzydzieści procent całości powierzchni użytkowej mieszkania.
    Dziękuję za podpowiedz.