  • Data: 2019-10-22 21:53:03
    Temat: Re: Samoobrona konieczna
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> www.rmf24.pl/fakty/polska/news-poznan-zlicytowano-je
    j-mieszkanie-nowy-wlasciciel-wyrzucil-j,nId,3291092

    > Sprawa ma kilka aspektów :-) Pierwszy unaoczniający niedowład
    > mechanizmów komorniczych. Nikt się nie zastanawia nad tym, że ten
    > nabywca również może nie mieć gdzie spać. Że już trzy razy komornik
    > próbował i nie dało się. No i w końcu właściciel popadł w rozpacz i
    > zrobił to, co zrobił. Przy okazji takie relacje zniechęcają
    > potencjalnych nabywców mienia od komornika i tym samym działają na
    > szkodę zbiorowego interesu dłużników.

    Tu akurat sprawa jest z punktu widzenia prawa jasna. Lokal zastępczy
    musi zapewnić gmina, ze tym że nie musi i to problem właściciela.

    Drugie dno jest następujące - płacisz podatki i różne składki i z tego
    państwo na wobec ciebie określone obowiązki:

    1 - jak złamiesz nogę, to mają cię zawieźć do szpitala, bo przecież ze
    złamanym kulasem nie przyjdziesz.
    2- jak zajdziesz w ciążę, to nie wolno cię zwolnić.
    3 - jak masz sąsiada patusa to ma do niego przyjeźdzać policja i go
    pacyfikować.
    4 - jak lokator nie płaci, to mają go eksmitować do lokalu zapewnionego
    przez gminę

    i teraz

    1 - nie jeżdzmy,
    2 - no chyba żeby na państwowym to wtedy napiszemy ustawe ze wstecznym
    działaniem, że jednak nie
    3 - ale proszę pana co mozemy zrobić, on nam drzwi nie otworzy!
    4 - nie mamy lokalu i co nam pan zrobisz -policja pana wyprowadzi.

    To ja się pytam - na chuj mnie państwo, które za każdym razem jak coś co
    mi się jak psu buda nalezy ma mnie w dupie?

    --
    Shrek