  • Data: 2006-06-03 20:41:56
    Temat: Re: Samochód zastępczy
    Od: "darek" <ma to w dupie> szukaj wiadomości tego autora

    news:e5slgv$jlo$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jesteś żałośnie śmieszny.

    jakieś 2 albo trzy lata temu wypadło mi jechać pociągiem
    a przerwę miałem ok 15 lat, no i strasznie się zdizwiłem jak pani w kasie
    PKP
    zapytała się czy chcę bilet w przedziale dla niepalących i dla palących ,
    kurczę zdziwile się strasznie
    jak ostanio podróżowałem tym śrdokiem lokomocji to stałe siew straszliwycj
    kolejkach po bilet
    a o takie szczegóły nikt nie pytał, ale szok przeżyłe m w pociągi jak
    zaserowano mi kawę i jakiś poczętunek do przedziału

    mając takie doświadczenie z pociągami , podejrzewam że i w komunikacji
    tramwajowej i autobusowaej też wile sie zmieniło

    darek