  • Data: 2004-08-26 23:11:33
    Temat: Re: Samochód - Zastaw Bankowy - Pytanie
    Od: "atik" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W 1996 roku...
    > Czy ten zastaw został przekształcony w zastaw rejestrowy (i czy był to
    > zastaw)? Bo jeśli nie, to prawdopodobnie wygasł w 1998 roku (art.50
    > ustawy o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów).
    >
    > KG

    Tak, zostal przeksztalcony w zastaw rejestrowy (mam decyzje sadu) jednak w
    dowodzie rejestracyjnym nie ma zadnego wpisu dot zastawu (urzedy komunikacyjne
    widac roznie podchodza do tych spraw) I nic sie nie dzieje od ponad 3 lat. Co w
    takim wypadku Wg KC roszczenie o splate kredytu jest przedawnione (umowa w
    czesci dot. terminow splaty kredytu wypowiedziana ponad 3 lata temu - wtedy tez
    bank zazadal natychmiastowej splaty) Co wobec tego na dzien dzisiejszy
    z "zastawem rejestrowym
    Dzieki i pozdrawiam
    atik