  • Data: 2024-08-21 18:47:13
    Temat: Re: Samobójstwo prokuratora w Nowym Sączu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2024 o 18:32, J.F pisze:

    > Komunikat mozna rozumiec wieloznacznie.

    Imho celowo go nie napisali tak, żeby można było interpretować jako
    "zorganizowana grupa prze^H^H^prokuratorska". Więc jeśli da się
    zinterpretować mniej lub bardziej niekorzystne dla prokuratury a piszący
    to nie był idiotą to bliżej prawdy będzie ta wersja niekorzystna:(

    Też mam takie wrażenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!